Sari la conținut
Daviid

Pawno (Pawn Compiler) in Sublime Text 2 ! (Mult mai OK decat PAWNO/NotePad++)

Recommended Posts


Pawno (Pawn Compiler) in Sublime Text 2

 

Prezentare:

 
 
Salut,
In acest tutorial voi vorbi despre programul asemanator cu NotePad++ pe nume Sublime Text 2 !
Este un program mult mai bun decat NotePad++ mult mai ok, si culori foarte bune, lucrezi mult mai ok, mult mai usor cu el e.t.c.
 
Asa ca eu o sa va arat cum faceti sa il puteti folosi ca si un PAWNO (compiler), la fel cum este si pentru NotePad++ aceasta metoda.
 
 
 
Asa, deci ati vazut video-ul, in acest video v-am prezentat DOAR chestiile care au legatura cu Pawno. Mai sunt multe altele foarte interesante care pot ajuta la scrierea codului, si multe altele ! Dupa parerea mea si a altor oameni, este foarte tare ! (Eu pana azi il foloseam doar pt. site-ul de la serverul meu ASW, dar am reusit sa il fac sa poata fi folosit si ca Pawno (compiler) in perfecta stare si pe placul meu [tuturor])
 
 
 

Tutorial:

 
- Inainte de toate vom descarca programul Sublime Text 2, instalarea lui este foarte simpla, nu se vor intampina greutati !
 
    * Download link: 
You don't have permission to view this hidden content
 
- Dupa ce am instalat programul vom deschide Sublime Text si mergem sus la meniu la:
    * Tools -> Build System -> New Build System
    * Dupa ce am facut acei pasi, se va deschide un nou Tab cu ceva cod in el, ve-ti sterge tot codul si il veti inlocui cu:
 

You don't have permission to view this hidden content
 
    * Si in acelasi cod, voi va trebui sa inlocuiti D:\Text PDF-FTP\Pawno cu locatia folderului Pawno-ului vostru, doar locatia folderului, nu a exectuantului Pawno.exe !.
    * Dupa ce ati editat cu locatia pawno-ului vostru, veti da CTRL + S pentru a salva, si veti salva in locul unde va pune programul si ii veti da numele 'Pawn.sublime-build' fara ghilimele ! (Extensia fiind .sublime-build, nu salvati doar cu Pawn ca dupa extenisa default va fi JSON, asa ca adaugati manual extensia .sublime-build la nume cand da-ti save !) Daca numele nu va fi  'Pawn.sublime-build', compilarea nu va functiona !!!
   * Ah da, si cum vedeti acel SFLASH \ care se afla la "path": "D:\Text PDF-FTP\Pawno" el trebuie sa fie opusu a acelui SFLASH adica asa: /  "path": "D:/Text PDF-FTP/Pawno", daca nu va fi asa, nu va functiona COMPILAREA !!!
 
- Dupa ce ati salvat fisierul, iesiti din Sublime Text si parcurgeti pasii de mai jos.
    * Vom merge in AppData/Roaming/Sublime Text 2/Packages/User
    * Adica, faceti combinatia de butoane WINDOWS + R (WINDOWS adica butonul pe care apasati si apare Start) si la Run scrieti %appdata% si dati enter.
    * Si va deschide un folder si veti merge in -> Roaming -> Sublime Text 2 -> Packages -> User
    * Si veti avea mai multe fisiere, voi veti deschide fisierul Default (Linux) sau Default (OSX) sau Default (Windows) depinde ce Platforma de Sistem de Operare folositi (cred ca Windows logic) 'fiecare fisier avand extensia .sublime-keymap', il deschideti cu NotePad si veti insera codul de mai jos: 
 

You don't have permission to view this hidden content
 
    *  f5 fiind butonul F5 prin care se va exectua Compilarea Scriptului, voi puteti schimba cu orice doriti, dar recomand sa nu va incurcati si sa alegeti un F de la 1-12 (F1-12)
    *  Dupa care salvati modificarea facuta [save la fisier].
 
- Dupa ce ati facut tot ce este mai sus intrati in program.
    *  Si mergeti sus la meniu la Tools -> Build System ->  Pawno
    *  Adica, sa folositi pentru totdeauna Sublime Text ca si un Pawno (compiler), logic se poate folosi in continuare si pentru codurile PHP/CSS/JV/JQuery e.t.c !
    *  Si, daca doriti ca scriptu sa fie frumos colorat nu ALB cum ii default, deschideti cu Sublime Text un fisier .pwn (Pawno) si dupa mergeti la View -> Syntax -> Open all with current extension as... -> C++

 

    *  Si scriptu este recunoscut ca un script C++, de ce C++ ? Pai Codul PAWN este foarte asemanator cu, Codul C++. Si arata si bine :)).
    *  Si gata, Sublime Text este pregatit pentru voi, il puteti folosi ca si un Pawno mult mai bun si aratos si ok e.t.c.
 
 
Cam atat a fost..cum sa folositi unele chestii se afla si in video-ul de mai sus [Full HD]. Ce pot sa spun este foarte tare, macar sa il incercati si apoi sa comentati cu o parere despre ce vam aratat eu aici.
Eu de acuma voi folosi pe acesta, deci astept parerile voastre, dar inainte incercati apoi comentati.
 
O mica idee pt. un aspect mult mai aratos la cod-ul din Sublime Text:
Intrati intr-un fisier .pwn cu un script oarecare, dupa care mergeti sus la -> Tab-ul Preferences -> la Color Scheme (ultimul) -> si alegeti All Hallow's Eve (primul) eu folosesc acea schema de culori si imi da un mare chef de a scripta :)).
 
Am recitit si eu tutorialul, ii tot ok, nu am uitat nimic, daca voi intampinati probleme sau nu va functioneaza ceva ca in video sau altceva, lasati problema voastra in comentariu si va voi ajuta eu. Dar am explicat foarte bine deci nu cred ca ar aparea probleme, si plus nu cred ca va folosi oricine acest Sublime Text, ma refer la aia care sunt paraleli cu Pawno si se cred ca se stiu foarte bine.
 
NU VA GRABITI ! PROCEDATI EXACT CA IN TUTORIAL, SI LUATI TOTUL INCET, SA NU GRESITI CEVA SI APOI SA VA MIRATI CA NU VA IESE.
 
Va multumesc pentru atentie !
Editat de David.
Respect, [E.M.O.]K1DDU !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×