Sari la conținut
  • Advertisments



zAlexz

[CS]REGULAMENT

Recommended Posts

  • REGULAMENT PLAYERI

    1. La hartile  "awp" este permisa folosirea cutitului, pistoalelor si doar a "Magnum AWP" ca arma principala [avertizare/slay/kick/ in cazuri de nesimtire maxima ban 120 min.]

    2. NU este permisă folosirea codurilor sau programelor ,,ajutătoare" pe server! [ban permanent +pika]

    3. NU vă ajutați de script-uri: țintă la awp, silent defuse, long jump, bunny hop! [avertisment/kick/ban permanent până la pika]

    4. NU se admit reclame pentru alte servere de CS, forum-uri de CS și site-uri cu conținut obscen![avertisment/ kick/ ban 120 min.]
    * daca si dupa banul de 120 min. cel in cauza incalca regula se aplica ban permanent;

    5. NU folosiți un limbaj obscen, injurii și jigniri la adresa jucătorilor și mai ales adminilor de pe server! [avertisment/gag/kick/ban ban 120 min.]
    -adresarea catre un alt player (chiar si prieten - cunostiinta) intr-un mod considerat de catre admini jignitor, va fi sanctionat!

    -cearta intre playeri nu va fi tolerata!
    * in cazul insultelor si jignirilor aduse adminilor si comunitatii, care depasesc prin nivelul de nesimtire limitele "acceptate" ale unei "scapari" se aplica ban permanent sau PIKA si se posteaza la listele de ban cu dovada (screenshot la consola, sau orice alta dovada)

    6. NU se permit nick-uri cu referire la: înjurături, obscenități, jigniri la adresa altor jucători, reclame la alte servere sau forumuri de CS sau orice alte derivații ale acestora! 
    -este recomandat sa folositi doar nick-ul pe care l-ati inregistrat pentru a nu exista conflicte player - admin pe viitor.
    -nickul din joc trebuie sa fie acelasi cu cel de pe forum

    7. Evitați depășirea limitelor hărților! Nu vă băgați sub hartă, nu vă urcați pe hartă sau în locuri din afara hârtii greu accesibile! [slay/ kick/ ban120 min.]

    8. Raportarea codatilor de către jucători se face prin: say_team @ și mesaj/ U urmat de @ și mesaj! Nu folosiți chatul general pentru mesaje adresate exclusiv adminilor!

    9. Jucătorii cărora li s-au făcut screen-uri (poze) sunt obligați să posteze pe forum sau să trimită direct pe server adminului respectiv încărcand(upload) imaginile pe 

    You don't have permission to view this hidden content
    [avertisment/ban/ban permanent]

    10. Este interzisă flood-area serverului. Evitați afișarea excesivă a aceluiași mesaj pe chatul public! [avertisment/ gag/ ban120 min.]

    11. Retry după gag se pedepsește cu ban 120 minute ban!

    12. Stationarea pe post de "Spectator" va fi sanctionata cu KICK (automat de catre server sau de catre un admin) deoarece se ocupa un slot degeaba! -Aici se pune problema doar daca serverul este plin si/sau daca jucatorul nu se anunta ca revine in unu, doua, cinci minute.

    13. Nu faceti reclama altor servere indiferent de tipul lor!

    14. Nu intrati cu nume indecente pe server - reclame la alte servere – siteuri!

    15. Nu se spune pozitia inamicului sau alte informatii folositoare jucatorilor din echipa ta dupa ce ai murit!

    16. Este interzis ESL MODELS ( modele ce fac jucatorii in echipament albastru/rosu ) și orice altceva modifică jocul. Prin acest skin tu iti creezi un avantaj fata de ceilalti playeri ceea ce nu e corect, pe server toti playerii trebuie sa fie egali.

    17. Pentru cererile de slot/helper trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii : 
    * pentru slot minim 20 de ore pe server si constanta in prezenta minim 10 zile;
    **pentru helper minim 30 de ore pe server si constanta in prezenta minim 15 de zile;
    ***de la primul gradul obtinut sau cerere depusa si pana la urmatoarea, trebuie sa treaca o perioada de 30 de zile, doar Ownerii pot decide acordarea fara cerere in baza activitatii adminului urmatorul grad intr-o perioada mai scurta de 30 de zile de la cererea anterioara.

    REGULAMENT ADMINI

    1. Sunteți obligați să CUNOAȘTEȚI și să RESPECTAȚI aceste reguli și să le faceți cunoscute și celorlalți jucători!

    2. Preferabil este sa deţi Steam pentru a primi grad mai mare decât rank-ul moderator 
    - la cererea de slot/admin, la punctul 8."Ai citit regulamentul?:" veți raspunde cu: "Sunt de acord dar nu respect!"

    3. Nu aveți voie să folosiţi coduri sau să furnizaţi informaţii îndemnatoare utilizării codurilor! [Ban permanent forum/server + destroy/delete]

    4. Evitati conflictele cu playerii si nu ii intaratati !!! Păstrați un limbaj decent și tratați jucătorii cu respect! [în consecință riscați remove]

    5. Pedeapsa pentru limbaj neadecvat este: avertizare/gag pan la 10 minute /ban 120 min. retry dupa gag = ban 120 minute.
    ** Injuriile adresate adminilor se pedepeseste cu ban 200 minute ban!!! (pedeapsa maxima) **
    ***Cazuri de nesimtire crunta : dovada + ban permanent sau PIKA ; 

    6. Retry dupa ban (in caz de ip dinamic) se pedepseste tot cu aceiasi durata ca inainte! - a nu se folosi comenzi gen pika

    7. Vorbiți și comportați-vă respectuos în ori ce moment! Nu vor fi tolerate comportamente neadecvate din partea celor care reprezintă Comunitatea! (excludere din staff)

    8. Aveți dreptul de a verifica de coduri sloturile și adminii fără imunitate pe cale amiabilă, iar cei în cauză au obligația de a răspunde verificării!

    9. Sunteți obligați să vă justificați motivul banului prezentând detalii, postând dovezile deținute! Motivul trebuie scris exact cand se va da ban.
    - nu mai toleram totive de genul (pa/mars/du-te/ma*a) - (sanctionare drastica)

    10. Sunteți obligați ca în cazul unei reclamații să prezentați detalii, dovezi, martori pentru dezbatearea problemei!

    11. Schimbați harta sau dați vot după ce ați scris /hărți (evitați repetare acestora), exceptând cazurile când e vorba de hărți mici și harta e strict necesară!
    -hartile se scriu numai cu litere mici !!! - Atentie foarte mare la cum scrieti hartile !!! (neglijenta poate aduce la suspendarea adminului).

    *Hărțile se schimbă:
    a. În ultimele 5 minute ale hărții curente, în urma unui vot, nu așteptați intrarea votului automat;
    b. La vot se dau 3 harti iar daca nu sunt suficienti playeri doar atunci se accepta minim 2 harti la vot.
    c. Harile se dau prin rotatie, nu abuzati de o harta anume care va place. verificati ultimele harti prin comanda /harti
    d. De comun acord cu ceilalți admini de pe server. Se cere părea lor.
    e. Când jucătorii depășesc numărul de locuri de pe hartă, cu sau fără vot;
    f. Când este lag pe hartă și jucătorii cer schimbare.
    g. Votul se da de adminul cel mai mare in grad de pe server sau alt admin care se ofera si anunta acest lucru din timp.
    - Nerespectarea regulii de schimbare a hartilor duce la: (avertizare verbala/avertizare scris pe forum/suspendare de admin)

    12. Nu abuzați de mesaje de tip amx_say, amx_tsay, amx_vsay, amx_csay, etc. Rolul acestor mesaje este de a anunța ceva pe server. Pentru alte tipuri de mesaje există chatul general, amx_psay sau amx_chat. (avertizare verbala/avertizare scris pe forum/suspendare de admin)

    13. Nu aveți voie să dețineți acces pe servere din alte comunitati, cu exceptia serverelor de mixuri. 

    14. Suneti responsabili ca atunci când se banează un jucător să dețineți dovezi referitoare la fapta acestuia sau să aveți confirmarea altor admini prezenți pe server!

    15. NU vă jucați cu comenzile serverului (cvar, rcon). Limita de timp a unei hărți este de 35 de minute.

    *NU mai schimbați această limită decât la cererea unui owner!

    16. NU uitați că adminul vine cu o serie de responsabilități, neîndeplinirea acestora precum și abuzul de funcția de admin se sancționează!

    17. Discuțiile între admini ce țin de administrarea jocului se poartă de preferat pe amx_chat.

    18. Nu se fac favoritisme pe server, nu se fac locuri pentru alți playeri prin kick. [în consecință riscațiremove]

    19. Comenzile aplicate pe un jucător (gag, ban) nu vor fi scoase de către alt admin! aceste banuri pot fi scoase doar de catre ownerii serververului.

    20. Disputele între admini se rezolvă între ei sau, în caz de neînțelegere, pe forum, în secțiunea Admin-Only; drept de intervenție au doar ownerii și, în ultimul caz, alți martori.

    21. Este INTERZIS adminilor să se sancționeze între ei! Pentru eventualele conflicte cu un alt admin faceți Reclamație! Aveți voie să sancționați doar jucătorii, sloturile adminii fără imunitate, doar în cazurile: afk, stând spectator degeaba (doar când serverul este plin), când nu respectă regulamentul serverului [slay/kick] Folosirea altor comenzilor utilizate la sancțiuni asupra altui admin atrag după sine scoaterea adminului!

    22. Nu este necesară postarea banurilor, însă este obligatoriu să aveți dovadă în cazul în care se fac cereri unban / reclamații. Lipsa dovezii duce la suspend / remove. 

    23. Îndrumati playerii către forum în caz că au neclarități!

    24. TOȚI adminii sunt obligați să aibă cont pe forum și să răspundă le eventualele reclamații adresate lor, respectiv la cererile unban când este cazul. 
    * Activitatea de pe forum este la fel de importanta ca cea de pe server iar lipsa acesteea va fi sanctionata in consecinta !

    25. Nick-ul pe forum să fie identic cu cel de pe server.

    26. Adminul nu se inprumuta, nu se ofera altuia. In caz cotrar veti fi exclus din staff !!!
    27. Varsta minima pentru rank-ul de "Moderator" sau un rank mai mare, este de 16 ani.

    28. Gradele sub Semi-God nu au permisunea de a cere WG(WarGods), incalcarea acestei reguli se pedepseste cu down/suspend/remove.

     

    OBSERVAȚII

    *Daca Adminii și Sloturile au probleme personale si nu pot fi prezenti o perioada pe server, sunt obligati sa faca cerere absență. 

    *La terminarea duratei absenței, adminii sunt obligați să-și anunțe revenirea unui Fondator. 

    *Neanuntarea absenței se consideră abandon. 

    *Adminele și sloturile se dau pe bază de fidelitate și comportament, nu depuneți cereri fără rost și mai ales postate în rubrici necorespunzătoare! Urmați modelul de cerere !

    *La încălcarea regulilor mai puțin grave se dau avertismente înaintea aplicării sancțiunilor, nu dați ban decât cu motive solide!

    *Dovezile acceptate în cazul sancționării prin ban sau unei reclamații constau în: poze, demo, printscreen, printscreen la consolă, copy/paste din consolă sau alte surse (de preferabil și poze la acestea), martori prezenți în momentul sancționării.

    *Dacă suspectul v-a dat pozele, verificațile să vedeți dacă au fost modificate la site-ul: 

    You don't have permission to view this hidden content
     

    *Sancționarea adminilor se aplică în funcție de gravitatea faptei [avertisment, retrogradare, ștergere admin, ban] de către fondatorii serverului.
    *Deciziile și sancțiunile fondatorilor sunt indiscutabile.

    Atentie!
    Staff-ul isi rezerva dreptul de a schimba regulamentul ori de cate ori se considera a fi necesar, si isi rezerva dreptul de a proceda asa cum este mai corect pentru o buna stare si functionare a serverului, chiar daca acest lucru implica banarea playerilor!

     

     
    •  
     
    You don't have permission to view this hidden content
     

    Partajează acest post


    Link spre post
    Distribuie pe alte site-uri

    Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

    Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

    Creează un cont

    Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

    Înregistrează un nou cont

    Autentificare

    Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

    Autentifică-te acum

    • Navigare recentă   0 membri

      Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

    ×