-
Număr conținut
16 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Days Won
3
Ph0eniX last won the day on October 12 2014
Ph0eniX had the most liked content!
Despre Ph0eniX
-
Rang
Exc1siOn Codename PhX
- Dată Naștere 06.02.1997
Profile Information
-
Gender
Male
-
Locatie
Italy
-
Am spus "logo" nu logo . Mersi. Mersi si pt semnatura & avatar ma mai gandesc.
-
Daviid reacted to un post într-un topic : ...Poza :)))
-
Salutare , m-am gandit sa creez la plesneala un "logo" de 800x600 (daca si asta e logo.. )in fine si vroiam sa va cer cate o parere:) deoarece vineri o sa ma testeze cineva in PS & C4D pt munca la pc etc...nu conteaza , poza este mai jos.
-
Am sa incerc sa nu mai beau . PS: Stiu ca-i un topic vechi , da' acum am observat reply-urile nu am prea avut timp de astea.
-
Dai o nota sematurii si avatarului celui de deasupra ta
+Ph0eniX a răspuns la +The Warden topic în Discuţii generale
a:5 s:0 -
Scrie clar acolo , este facut de altu si postat de el , dar eu am sa fac unu advanced
-
Salutare , m-am gandit sa creez un sistem de radio mai avansat daca il doriti , lasati in reply numele de la radio si link-ul aveti mai jos un model. Nume Radio: Link: Dece ar trebui acest radio?:
-
Lite reacted to un post într-un topic : [Tutorial] Get Name By IP
-
Daviid reacted to un post într-un topic : [Tutorial] Get Name By IP
-
Salutare , cum spuneam creez doar tutoriale usoare nu are rost sa creez tutoriale avansate etc etc... In aceasta seara am sa creez un tutorial numit " Get Name By IP " . Adica , iei numele unui player dupa IP-ul respectiv. Ok , am sa folosim aceasta " tactica " la On Rcon Login Attempt deoarece are parametr-ul " ip " deci imi v-a fi mai simplu sa creez acest tutorial. Public: OnRconLoginAttempt (ip [], password [], success) Return: 1 public OnRconLoginAttept(ip[],password[],success) { new ip2[50],string[128],name[MAX_PLAYER_NAME]; if(!success) return 1; ForEachPlayer(i) { if(!IsPlayerConnected(i)) return 1; GetPlayerIp(i,ip2,50); if(strlen(ip2) == strlen(ip)) { GetPlayerName(i, name, sizeof(name)); format(string,128,"%s S-a logat cu succes ca Remote Console ( RCON ) ",name); SendClientMessageToAll(-1,string); return 1; } } return 1; } Totul se intelege foarte bine , nu are rost sa " comentez" fiecare functie doarece daca stiti engleza spune singura ce face. Sper ca se intelege destul de bine scriptu ... nu l-am facut in pawn ci l-am creeat direct aici. Succes. PS: Daca ai o nelamurire ... lasa reply si voi incerca sa te ajut ( daca am timp ).
-
Mersi , da' eu nu ma consider un tip bun la scripting sau un scripter
-
Tommy reacted to un post într-un topic : [Tutorial] Open/Close gate
-
Nickname: <<--- Numele Melodiei: I am crazy Solistul[Numele]: Eu si Cioby Durata: 3:20 Link-ul catre melodie:
-
Inafara de eu ca am terminat scoala ( de renovat ) ON: No probl man , it's ok stai chill and smoke some maria.
-
NickName: <<---- Numele Melodiei: M.A.A.D. City (Eprom Remix) Solistul[Numele]: Kendrick Lamar Durata: 2:42 Link-ul catre melodie:
-
O data ce am spus ca nu-i ceva avansat , se intelege de la sine ca e pentru incepatori sau "scripteri " pro-sti?
-
Daviid reacted to un post într-un topic : [Tutorial] Open/Close gate
-
Salutare, acesta este un tutorial foarte simplu , in acest tutorial va voi invata cum sa creati o poarta care se poate deschide/inchide. In acest tutorial vom folosi 2 porti. NU voi folosi coordonate in acest tutorial. Dece? Ca nu are rost:)) ( In caz ca o sa intrebati dece nu fac tutoriale cu sisteme avansate , raspunsu' este urmatorul: Eu NU fac acest gen de tutorial deoarece orice id*** poate da direct copy/paste si are sistemu' sau comanda asa ca...mai bine sa invete usor usor ) Pentru acest tutorial aveti nevoie de include-ul ZCMD 1. Incepem prin functia " new ". new PTest[2]; 2. Mergem la public OnGameModeInit(); si cream portile. public OnGameModeInit(); { PTest[0] = CreateObject(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ,Draw distance ( default 0.0 )); PTest[1] = CreateObject(modelid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ,Draw distance ( default 0.0 )); return 1; } 3. Mergem si cream comanda pentru a deschide poarta ( de obicei comanda este /OG - open gate ). CMD:og(playerid,params[]) { MoveObject(PTest[0],Float:x,Float:Y,Float:Z,Float:Speed,Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ); // Deobicei nu aveti nevoie de rotatie MoveObject(PTest[1],Float:x,Float:Y,Float:Z,Float:Speed,Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ); return 1; } Float:x , Float:Y, Float:Z = Pozitia unde sa se miste poarta . ( Sa se deschida ) Float:Speed = Viteza cu care sa se miste poarta ( Viteza miscarii ) 4. Cream comanda pentru a inchide poarta ( de obicei comanda este /CG - Close gate ). CMD:cg(playerid,params[]) { MoveObject(PTest[0],Float:x,Float:Y,Float:Z,Float:Speed,Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ); // La fel , deobicei nu aveti nevoie de rotatie MoveObject(PTest[1],Float:x,Float:Y,Float:Z,Float:Speed,Float:RotX,Float:RotY,Float:RotZ); return 1; } Float:x , Float:Y, Float:Z = Pozitia unde sa se miste poarta . ( La close gate de preferabil este pozitia cu care a fost creeata ) In caz ca aveti nelamuriri sau ... ceva lasati un reply si va voi raspunde. Succes.
-
[Tutorial]Cum sa faci o masina personală [destinat începătorilor]
+Ph0eniX a răspuns la Daviid topic în Tutoriale
Defapt , se putea ceva si mai simplu ... ex: new Xcar; OnGame: Xcar = Create.... OnPlayerEnterVeh... if(vehicleid == Xcar && PlayerName(playerid) != strlen(Xcar)) return RemovePlayer...